مدافعان حرم بذر غيرت ايراني را با معنويت علوي در سراسر جهان افشاندند

پيام سردار سليماني براي جشن تولد فرزندان شهداي مدافع حرم:
مدافعان حرم بذر غيرت ايراني را با معنويت علوي در سراسر جهان افشاندند
جشن تولد فرزندان شهداي مدافع حرم در روزهاي پيروزي مقاومت

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از فارس،  فرمانده سپاه قدس گفت: مدافعان حرم فقط مدافعان خاك نيستند، بلكه مدافع حريم حرمت انسانيت هستند. اگر آنان تن به بلا نداده بودند و جان خود را سپر جان‌ها نكرده بودند، آنچنان مصيبتي اين كره خاكي را فرا مي‌گرفت كه غيراز مصيبت كربلا همه مصيبت‌ها به فراموشي سپرده مي‌شد.

  به گزارش خبرگزاري فارس، مراسم اولين جشن تولد فرزندان شهداي مدافع حرم ديروز همزمان با پيروزي نيروهاي مقاومت در سوريه و نفس‌هاي آخر داعش در عراق، با حضور سردار نقدي، معاون فرهنگي سپاه، صفار هرندي، عضو مجمع نشخيص مصلحت نظام و جمعي از خانواده‌هاي اين شهداي عزيز در حوزه هنري برگزار شد. سردار قاسم سليماني، فرمانده سپاه قدس پيامي به اين مراسم ارسال كرد. در اين پيام آمده است:  

مدافع حرم نامي زيبا نه فقط از تبار قافله‌سالار در طوفان گرفتار شده كربلا بلكه تكرار خود خود قافله كربلا است.  عباس‌ها و علي‌اكبرهايي كه دور حرم خواهر حسين چرخيدند و چه زيبا جان خود را در راه آن فدا كردند. عون و جعفرهايي كه پيش‌پاي مادرها قرباني شدند.


اين بار عمه سادات، حرمش وسعت يافته بود و در زير خيمه او ملت‌هايي وحشت‌زده جاي گرفته بودند، شمشيرهاي تيز شده و حرمله‌هاي گلونشانه گرفته و تيغ‌هاي تيزي كه بر حنجره‌ها مي‌لغزيد و جوي خون از گلوها جاري مي‌شد. يك بار ديگر همه به خيمه عمه پناه بردند اما نه كودكان حسين بلكه ملتي به او پناه برده بودند.  اينجا جوانان و مرداني سينه‌ها را سپر كردند و به دفاع از حريم حرم بانويي برخاستند كه ميليون‌ها انسان جان خود را در پناه جان او قرار داده و زير خيمه‌اش توسل يافته بودند.  

خواهران و مادرانم، فرزندان عزيزم، پدران و برادرانم! عزيزان شما، مدافعان حريمي شدند كه در جلوي چشمان ميلياردها انسان، چندين هزار زن جوان به اسارت تيغ و تجاوز برده شد و صدها هزار انسان بي‌گناه يا با تيغ جهل تكفير سر بريده شدند يا در آتش جهل انفجار آنان سوزانده و پاره پاره شدند. بلايي كه وحشتناك‌تر از هر بلايي عالم اسلامي را فرا گرفت و جهان اسلام را داغ‌دار نمود و بر بالاي بخش مهمي از خانه‌ها علم عزا برافراشته شد.
فتنه‌اي برخاسته از كينه يهود و حاكمان ستمكار امريكا با كمك تكفيريان در عالم اسلامي به وقوع پيوست.


انگار خداوند لبيك به تمام فريادهاي بدون جواب مانده هل من ناصر ينصرني مظلومين تاريخ را در قامت فرزندان ملت ايران به وديعه گذارده بود و آنها را منتخب اين دوران سخت قرار داده و نشاني خاص براي آنها انتخاب كرد تا يك بار ديگر كربلا و همه اهداف سالار آن براي همه آزادگان تاريخ تجديد شود و اين راه به نام مدافعان حرم نامگذاري شد، راهي كه از خاك تا افلاك كشيده شده است.  

مدافعان حرم فقط مدافعان خاك نيستند بلكه مدافع حريم حرمت انسانيت هستند. اگر آنان تن به بلا نداده بودند و جان خود را سپر جان‌ها نكرده بودند آنچنان مصيبتي اين كره خاكي را فرا مي‌گرفت كه غيراز مصيبت كربلا همه مصيبت‌ها به فراموشي سپرده مي‌شد.  آنان با قبول اشك غم بر گونه‌هاي زنان و فرزندان و عزيزان خود، در جاري شدن جوي خون، اطفال، جوانان، زنان و مردان عالمي جلوگيري كردند و بذر غيرت ايراني را همراه با معنويت علوي در سرتاسر جهان افشاندند و دنيا را به تماشاي خود كشاندند و به همه زنان، مردان و جوانان اين جامعه عزت بخشيدند. امروز نه فقط ملت سرافراز و قدرشناس ايران خود را مديون جانبازي فرزندان شما مي‌داند، بلكه نام فرزندانتان آشناي همه مظلومان منطقه است و همچون فرزندان‌شان آنان را قدر مي‌دانند. چه صحنه‌هاي زيبايي از عزاي مردم عراق و سوريه در عزاي فرزندان شما ديدم و چه اشك‌هايي بر گونه‌هاي ناشناخته مادراني جاري شد كه خود را مادر شهيدان ما مي‌دانستند.
لبخند نجاتي كه آنان بر لبان كودكان در محاصره آمرلي، نبل و الزهرا، فوعه و كفريا، ديرالزور و حلب، فلوجه، بلد و موصل نشاندند با هيچ قلم و بياني قابل تصوير و تصور نيست، همه و همه اينها به بركت مردي كه بر بالاي قله همت بلند ملت ايران ايستاده است و همه را به راه عزت و معنويت رهنمون مي‌كند، رهبري كه امام را به حق در قامت خود نمايان ساخته است. كلمات ناقص خود را با اين جمله كامل امام «رضوان‌الله تعالي عليه» پايان مي‌بخشم، كه فرمود: «آنها چه مي‌كنند و ما چه؛ بهتر است دم فرو بندم و خاضعانه و خاشعانه عرض كنم: السلام عليك يا خاصه اولياء‌الله.»