چهارشنبه 27 تیر 1397 | 12:07
سردارکوثری درجلسه هیئت اندیشه ورز مرکزی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت
انقلاب اسلامی شاخ شیطان بزرگ آمریکارا در منطقه شکست و جاسوسان آمریکائی را با تحقیر از کشور اخراج کرد و جاسوس خانه آمریکا را تعطیل نمود.
تحریم ها که از اول پیروزی انقلاب آغاز گردیده هنوز ادامه دارد ، تحریم های آمریکا مال الان نیست تحریم از اردیبهشت سال 59 شروع شد ،از زمان حمله طبس فشار بوده است الان هم ادامه دارد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" جلسه هیئت اندیشه ورز مرکزی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت پس از تلاوت کلام الله مجید با سخنرانی سردار کوثری ادامه یافت ایشان در بخشی ازسخنان خود گفت:

 

 انقلاب اسلامی شاخ شیطان بزرگ آمریکارا در منطقه شکست و جاسوسان آمریکائی را با تحقیر از کشور اخراج کرد و جاسوس خانه آمریکا را تعطیل نمود.

وی ادامه داد:  تازمانیکه دولت ها براساس یک تفکر وابسته به اقتصاد جهانی حرکت کنند و همراه انقلاب نباشند باید کاری کنیم که کلام ولایت تحقق پیدا کند.

سردار کوثری در ادامه سخنانش گفت، امروز کارشناسان غربی همگی اذغان دارند که  ملت ها ی منطقه توسط رهبر هوشمند  انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای هدایت می شوند.

وی افزود : تحریم ها چیز جدیدی نیست از اول پیروزی انقلاب آغاز گردیده هنوز ادامه دارد: تحریم های آمریکا مال الان نیست تحریم از اردیبهشت سال 59 شروع شد ،از زمان حمله طبس فشار بوده است الان هم ادامه دارد.

بنابر این برای نجات کشور و حل مشکلات اقتصادی تنها راه همان اجرای  اقتصاد مقاومتی است  که رهبر انقلاب فرمودند.

عده ای مانند بنی صدر و یزدی، قطب زاده و سازگارا در  نوفل لو شاتو نزد امام بودند ، اما اینها قصد داشتند  بلای شیخ فضل الله را سر امام بیاورند لکن امام خمینی با هوشمندی و دقت فراوان ترفند آن ها را  تشخیص داد و باتدابیر هوشمندانه این وابستگان را با آگاه سازی مردم ترد نمود. امثال این ها در جنگ چنین قصدهایی داشتند اما نتوانستند به اهداف شوم خود برسند چنین کسانی با تفکراتی که داشتند در حاشیه قرار گرفتند و با فعالیتهای پنهانی برنامه ریزی فتنه 88 را تدارک دیدند این ها همان کسانی هستند که برای زندگی اشرافی گری تلاش کردند و  می گفتند باید کشور را به یک ژاپن یا آلمان اسلامی تبدیل کنند، این نگاه آن ها بود و الگوی پیشنهادی آن ها  در حالی که امام (ره) می خواست رفتار و اخلاق را عوض کنیم  و می فرمود باید با اجرای عدالت راه را برای رشد طبقات پایین جامعه فراهم کنیم و عدالت مهم است؛ امروز نیز شاگرد شایسته امام راحل حضرت امام خامنه ای همان راه را دنبال می کند و همه ما باید پیروی از ایشان راه امام و شهدا را  ادامه دهیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.