یکشنبه 15 مهر 1397 | 17:24
امام جمعه موقت تهران در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سیج:
افرادی بر سر امور اقتصادی قرار گرفته‌اند که به اقتصاد مقاومتی بی توجه‌اند
افرادی بر سر امور اقتصادی قرار گرفته‌اند که به اقتصاد مقاومتی بی توجه‌اند
حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد گفت: اگر سیاست ها و رهنمودهای رهبری مورد توجه قرار می گرفت قطعا کوچکترین مشکلی در مسائل اقتصادی نداشتیم اما مشکل ما این است که افرادی بر سر امور قرار می گیرند که به این سیاست های نظام بی توجه هستند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت که صبح امروز در سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به تحولات کشور در دهه 50 و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: آن زمان جریان های سیاسی بسیاری در مقابل انقلاب بودند و یک جریان متحد و واحد علیه حاکمیت پهلوی وجود نداشت.

وی ادامه داد: جریان های مارکسیستی، لیبرالی و منافقین به طرق مختلف با جریان انقلاب اسلامی در تقابل بودند و خیال می کردند که می توانند به راحتی صاحب انقلاب شوند.

ابوترابی تصریح کرد: اگر شرایط امروز جامعه را با شرایط اوابل انقلاب مقایسه کنیم می بینیم که دارای یک جامعه متحد و واحد هستیم که پشتیبان انقلاب اند و خبری از جریان های پرشمار معاند داخلی نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شد تا کشورمان پیشرفتی چشم گیر در تمامی عرصه های داشته باشد افزود: یادمان نرفته که در عرصه های نظامی آنچنان ضعیف بودیم که در معادلات نظامی منطقه هیچ وزنی نداشتیم و امروز در حوزه دفاعی جزء قدرت های نخست جهانی هستیم.

امام جمعه موقت تهران به عدم وجود رفاه عمومی در زمان پیش از انقلاب اشاره کرد و گفت: خدمات اجتماعی و رفاهی مردم در کمترین سطح خود قرار داشت و امروز با گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی در حالی که حدود 8 سال آن را درگیر جنگ تحمیلی بودیم، امروز محرومیت در سراسر کشور به طور مطلوبی کاهش یافته است و خدمات اجتماعی گسترده ای نیز برای مردم در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: در طی این 40 سال دشمنان انقلاب اسلامی هیچ گاه دست از دشمنی و اعمال فشار علیه ما برنداشته اند، البته این فشارها همواره باعث شده تا ما به اصلاح رفتارهای نادرست بپردازیم و رشد و توسعه خود را سرعت ببخشیم.

ابوترابی تصریح کرد: امروز هم دولت باید باید به فکر اصلاح رفتارهای نادرست باشد، یکی از اقداماتی که انتظار می رود دولت در دستور کار قرار دهد، کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهاست، البته باید توجه شود که این افزایش درآمد نباید از محل فروش نفت تأمین شود، چراکه منابع حاصل از فروش نفت را یک سرمایه می دانیم نه درآمد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: تا سیاست های اقتصاد مقاومتی در عمل محقق نشود نمی توان گفت که رفتارهای غلط ما در اقتصاد اصلاح شده است.

ابوترابی با انتقاد از بی توجهی ها به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیرامون بخش های اقتصادی، افزود: اگر سیاست ها و رهنمودهای رهبری مورد توجه قرار می گرفت قطعا کوچکترین مشکلی در مسائل اقتصادی نداشتیم اما مشکل ما این است که افرادی بر سر امور قرار می گیرند که به این سیاست های نظام بی توجه هستند.

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.