یکشنبه 15 فروردین 1400 | 15:24
مقابله با تحریف دفاع مقدس وظیفه‌ای همگانی است
جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: برای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس، باید همه رزمندگان، فرماندهان و مسئولان دوران دفاع مقدس به تکلیف خود یعنی بیان واقعیات دفاع مقدس عمل کنند.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اهمیت پرداختن به موضوع دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس برای نسل امروز و آینده و حتی جبهه مقاومت، الگو است.

وی افزود: برای بیان اهمیت این موضوع به سخن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره می‌کنم؛ آنجایی که ایشان عنوان می‌کند که با فرهنگ، مکتب و عقبه دفاع مقدس، جبهه مقاومت را راهبری می‌کند؛ لذا هرچقدر نسبت به آن مبانی آشنا شویم و عمق شناخت ما از دفاع مقدس افزایش یابد، یقین داریم که سازنده خواهد بود و ما را در مقابل خطرات آینده، بیمه می‌کند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: امروز جوانان کشورمان در مقایسه با ما که در روز‌های آغازین دفاع مقدس حاضر بودیم، بیشتر از گذشته در میدان دفاع از اسلام هستند؛ افرادی همانند شهید «حججی»ها، کسانی هستند که در جبهه مقاومت و دفاع از حرمین آل‌الله حضور یافتند؛ جوانانی که سن‌شان به دوران دفاع مقدس اقتضا نمی‌کرد.

وی تأکید کرد: امروز باید به اندازه اقیانوس مطالبی، پیرامون دفاع مقدس برای نسل‌های فعلی و آینده منتشر کرد؛ این در حالی است که هنوز توفیق پیدا نکرده‌ایم تا از اقیانوس بی‌کران دفاع مقدس، زوایای مختلف آن را برای مردم به‌ویژه جوانان بازگو کنیم؛ لذا همین‌جاست که امکان دارد دشمن از ما پیشی بگیرد؛ چون کار دشمن، دشمنی کردن است.

سردار فضلی اضافه کرد: دشمنان همواره در تحریف دفاع مقدس می‌کوشند و در حقایق آن، تردید ایجاد می‌کنند؛ پس برای جلوگیری از تحریف، باید همه رزمندگان، فرماندهان و مسئولان دوران دفاع مقدس به تکلیف خود یعنی بیان واقعیات دفاع مقدس عمل کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.