یکشنبه 12 دی 1400 | 09:16
سردار رضایار
برنامه های بسیج پیشکسوتان در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی
مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان گفت: در طول هفته مقاومت مزار‌ مدافعین حرم گلباران شده و همچنین مراسم سخنرانی و تبیین مکتب شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

 

سردار نقی رضایار، مسئول بسیج پیشکسوتان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص برنامه‌های "هفته مقاومت" به مناسبت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی سخنانی اظهار داشت: سازمان بسیج پیشکسوتان برنامه‌هایی را در سراسر کشور به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یارانشان برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: در طول هفته مقاومت ان شا الله در کل کشور همه مزار‌هایی که مدافعین حرم در آنجا آرام گرفته اند، گلباران شده و همچنین مراسم سخنرانی و تبیین مکتب شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

رضا یار با بیان این که دو برنامه خاص در تهران و کرمان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در قطعه ۵۱ بهشت زهرا و در کرمان بر سر مزار شهید سلیمانی برنامه‌ای تحت عنوان "شامگاه زیارت" با حضور پیشکسوتان همرزم شهید سلیمانی در استان کرمان و تهران برگزار خواهد شد.


مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان مطرح کرد: این مراسم با حضور ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح و ۱۲۰۰ نفر از پیشکسوتان همرزم شهید سلیمانی در کرمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در طول هفته مقاومت از کلیه خانواده‌های شهدای مدافع حرم کل کشور با هماهنگی بنیاد شهید سرکشی می شود تا از ایشان تقدیر کنیم.

سردار رضایار گفت: روز دوشنبه بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۳۰ در قطعه ۵۱ بهشت زهرا که مخصوص شهدای مدافع حرم است، با حضور پیشکسوتان تهران بزرگ و خانواده‌های شهدای مدافع حرم برنامه‌ای برگزار می‌شود که از تعدادی نمادین از این عزیزان تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان اضافه کرد: سخنرانانی از جبهه داخلی و جبهه مقاومت دعوت شده اند که در قطعه ۵۱  بهشت زهرا جهت تبیین مکتب حاج قاسم حضور یابند.

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.