سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 | 09:41
بازهم تاکیدمی کنیم ایران از تحریم هادرحال عبور است دوستان استکبار برای قبول خواست استکبار تلاش نکنند بی فایده است رسوایی دارد

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  چه کسی پیش بینی می کرد که کم تراز چهار سال ،ریاست جمهوری قبل امریکا اعلان جهانی کردکه فروش نفت ایران را به صفر می رسانیم درحال حاضر جهت خرید نفت ایران اظهار امیدواری می کند. (ومکروا مکرالله والله خیرالماکرین) سردبیر روزنامه رای‌الیوم نوشت: وضعیت بحران جهانی کنونی ناشی از حماقت آمریکا، مناسب‌ترین وضعیت را برای ایران فراهم آورده است تا اهداف هسته‌ای خود را تحقق ببخشد.
عبدالباری عطوان می‌نویسد: از همان روز اول از سرگیری مذاکرات هسته‌ای در وین، اعلام کردیم که ایران خواهان صرف‌نظر کردن از برنامه هسته‌ای خود نیست. رهبری ایران به آمریکا اعتماد ندارد و این کشور را دشمن راهبردی ایران می‌داند که می‌خواهد به نفع اسرائیل، ایران را از داشتن برنامه هسته‌ای که به واقعیت تبدیل شده، محروم کند تا تل‌آویو بتواند سلطه خود را بر تمام خاورمیانه تحکیم ببخشد. اما در همین حال، قدرت آمریکا به نفع دو هم‌پیمان ایران یعنی روسیه و چین با سرعت فزاینده‌ای رو به زوال است و محاصره آمریکا کارآیی خود را از دست داده و ایران توانسته این محاصره را دور بزند و هم‌اکنون تهران در حال صدور تجربه خود به کشورهای جهان به‌ویژه روسیه است. اگر ایران تصمیمی برای تولید داخلی مواد شکافت‌پذیر مورد نیاز برای ساخت تسلیحات هسته‌ای داشته باشد، فقط چند هفته زمان برای این کار نیاز دارد.
ایران اقدام به خارج شدن از مذاکرات هسته‌ای نخواهد کرد و شرایط خود را مطرح خواهد کرد تا آمریکا را وادار به خارج شدن از مذاکرات کند تا پیامدهای حاصل از این امر متوجه واشنگتن شود. هر کسی جز این را بگوید، معلوم است که با سیاست بردباری طولانی‌مدت ایران و هوش و ذکاوت ایرانیان آشنا نیست.
تمام شرایط کنونی منطقه‌ای و بین‌المللی به نفع ایران است که برجسته‌ترین آن، جنگ اوکراین است که تاکنون قیمت نفت را به بیش از ۱۱۵ دلار در هر بشکه و میزان تولید نفت ایران را به مرز دو میلیون بشکه در روز رسانده و بخش عمده آن به چین صادر می‌شود؛ بدون آنکه آمریکا و اسرائیل جرأت کنند سد راه یک نفتکش ایرانی در آب‌های آزاد شوند.
ایران توانسته که به تمامی اهداف خود در گمراه کردن دولت آمریکا که هم‌اکنون به‌شدت سرگرم جنگ اوکراین است، برسد.
به‌طور خلاصه باید گفت که مذاکرات توافق هسته‌ای در وین به تاریخ پیوسته و از جایگاه بسیار پایینی در فهرست اولویت‌های ایران از یک‌سو و آمریکا و کشورهای بزرگ از سوی دیگر برخوردار sاست و منطقی نیست ایران که از سوی آمریکا و اسرائیل هدف قرار گرفته، از برنامه هسته‌ای خود صرف نظر کند؛ آن هم در حالی که در موضع قوی‌تری قرار گرفته است، زیرا جهان به نفت و گاز این کشور نیازمند شده و جهان در آستانه جنگ جهانی قرار گرفته است. وضعیت بحرانی و آشوب کنونی جهانی ناشی از حماقت آمریکا، مناسب‌ترین وضعیت را برای ایران فراهم آورده است تا اهداف هسته‌ای خود را تحقق ببخشد. درداخل باتوجه به نزول شدیدپایه پولی دردولت قبل عدم افزایش قیمت ها باعث میشودالف)یارانه دولت به اجناس نصیب کشورها خارجی شود (ب)کمک دولت نصیب دلالان وواسطه هاشود (ج) وبزرگ ترین خسارت برای تولید است لذا اگر قیمت ها افزایش می یابد به طور قطع با کالابرگ توان خرید مردم بالا خواهد رفت وتمام فضا سازی دشمنان ودوستان منافقشان اثر عکس خواهد داشت این تهدید هم به حول وقوه الهی به فرصت تبدیل خواهد شد.پیشکسوت بسیجی محمد صادقی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.