چهارشنبه 4 مرداد 1391 | 07:40
آیت‌الله مکارم شیرازی:
انفجار تروریستی عراق كار وهابيون تندرو است
انفجار تروریستی عراق كار وهابيون تندرو است
آیت‌الله مکارم شیرازی، از مراجع معظم تقليد با محکوم کردن انفجار تروریستی روز گذشته عراق گفت: این اقدامات توسط یک عده وهابی تندرو و با حمایت مدعیان حقوق بشر مثل آمریکا و اسرائیل به انجام رسیده است.

به گزارش خبرنگارسرویس مذهبی بسیج پیشکسوتان : آیت الله مکارم شیرازی در جلسه تفسیر قرآن کریم که در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار شد، جنایات تروریستی روز گذشته عراق، مراکز جهانی و افرادی که در قبال آن سکوت کرده اند را محکوم کرد.
 
وي با تاکید بر اینکه افرادی که در ماه میهمانی خدا مسلمانان روزه دار را به خاک و خون می کشند، بویی از اسلام نبرده اند، افزود: این ترورهای وحشیانه با حمایت کشورهای استکباری می باشد و این موضوع برای همه مشخص و روشن است.
 
اين استاد درس خارج فقه حوزه علمیه با اشاره به اینکه این اقدامات دور از عقل و منطق مانع پیشرفت اسلام می باشد، بيان داشت: این حوادث و اتفاقات باعث بدنامی اسلام در دنیا می شود و بیشتر از این که برای افراد کشته شده ناراحت شد، باید برای اسلام و ضربه ای که به آن وارد می شود، غمگین شويم.
 
آیت الله مکارم شیرازی افزود: ‌اسم این جنایات را می شود چه گذاشت؟ آیا عملی از این وحشیانه تر هست؟ چه کسی در تاریخ این گونه جنایت می کند، ما شدیدا این جنایت و مراکز جهانی و افرادی که در قبال آن سکوت کرده اند را محکوم می کنیم.
 
وي با محکوم کردن انفجار تروریستی روز گذشته عراق خاطرنشان كرد: در این انفجار ها که بیش از 100 نفر کشته و زخمی شدند، 26 انفجار رخ داده بود که افراد بی گناه در ماه مبارک رمضان به خاک و خون کشیده شده و خانواده های آنان را داغ دار کرد.

منبع : خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.