شنبه 16 مهر 1401 | 10:43
سردار اشتری عنوان کرد:
نمی‌گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیفتد و حتما در این عرصه تا پای جان ایستاده ایم
فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم گفت: نیروی انتظامی سازمانی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و بیش از یکصد میلیون خدمت در سال و روزانه بیش از ۳۰ هزار ماموریت انجام می‌دهد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از مشرق نیوز، سردار اشتری صبح شنبه در صبحگاه عمومی ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران که از شبکه خبر ساعت ۷:۴۴ دقیقه صبح امروز پخش شد افزود: در ایام اربعین و پیاده روی زائرین اربعین نیز بیش از ۳۰ هزار نفر از همکاران مشغول خدمت به زائرین بودند، هم از بعد امنیتی انتظامی و هم خدمات رسانی در حال ماموریت و خدمات رسانی به زائران بودند و خدا را از این بابت شاکریم که با حضور همکاران و ابتکار عمل و نوآوری‌های روز توانستیم بیشترین خدمت را به مردم ارایه بدهیم.

وی با اشاره به شعار امسال، پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس، گفت: افتخار پلیس این است که خدمتگزار مردم است و البته باید از مردم عزیز و فهیم و بصیر و هوشمند میهن اسلامی نیز تشکر کنیم که فرزندان خودشان را در انتظامی مورد تفقد و مورد عنایت قرار می‌دهند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خدا را شاکر هستیم و تشکر می‌کنیم از بصیرت مردم عزیز که در ایام راهپیمایی روز یکم مهر و تجمع روز سوم مهر مردم عزیز و متدین ابراز محبت کردند و در این دو تجمع بزرگ با فرمانده معظم کل قوا و با شهدای عزیز و آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری بیعت کردند و مجددا عهد و پیمان بستند و مقام معظم رهبری نیز حمایت جانانه‌ای از فرزندان خودشان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران داشتند.

سردار اشتری با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند به انتظامی کل کشور ظلم شد، گفت: امیدوارم بتوانیم برای امنیت مردم خدمت بیشتری داشته باشیم، تأمین امنیت وظیفه ذاتی پلیس است، دفاع از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است.

وی با اشاره به اغتاغتشاشات روزهای اخیر، افزود: در برابر عملیات ترکیبی دشمن در اغتشاشات ایستادیم و نگذاشتیم امنیت مردم به خطر بیافتد.

سردار اشتری با بیان اینکه تعداد زیادی از همکاران در این ناآرامی‌ها مجروح شدند و برخی هم به شهادت رسیدند، گفت: امیدواریم بتوانیم در این ایام آنچه وظیفه ما است، به خوبی انجام دهیم.

فرمانده کل انتظامی گفت: امروز با کمک از نخبگان در فراجا و با یک سازمان انسان محور به انجام مأموریت‌ها در داخل کشور می‌پردازیم. پلیس خودش را حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌داند.

سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در سال‌های گذشته هیچ مقطعی را به یاد نداریم که این مقدار مورد عنایت مردم و مورد توجه دلسوزان انقلاب اسلامی قرار گرفته باشیم و این را لطف و عنایت الهی و عنایت فرمانده معظم کل قوا می‌دانیم.

وی افزودک در هفته گذشته میزبان فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه تربیت افسری و پلیس حضرت امام حسن مجتبی ع فراجا بودیم، مراسم مشترک تحلیف دانشجویان نیروهای مسلح و خوشا به سعادت همه شما و نیروهای مسلح که بعد از چند سال وقفه به دلیل بیماری کرونا در کشور اولین جایی که حضرت آقا تشریف آوردند به صورت رسمی در دانشگاه تربیت پلیس بود و این افتخار برای همه ماها و همه نیروهای مسلح و ملت شریف ایران بود.

سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از بیانات حکیمانه، مشوقانه، پدرانه و مقتدرانه و هوشمندانه فرمانده عزیزمان استفاده کردیم، خصوصا در رابطه با مسایل اخیر کشور که چه زیبا فرمودند و چه آرامش به کشور دادند و چه امیدی به مردم عزیز دادند و دشمن را ناامید کردند مثل همیشه فرمایشات ایشان راهگشا و آرام بخش بود و اینکه تاکید ایشان به اینکه باید نیروهای مسلح مورد عنایت و توجه مردم باشند که هست و هر کجایی سازمان‌های نیروهای مسلح تضعیف بشوند در حقیقت امنیت مردم تضعیف شده است فرمودند اگر به مقری از انتظامی حمله بشود حمله به امنیت مردم است اگر به پایگاه بسیج حمله بشود حمله به امنیت مردم است.

سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه گفت: بیانات ایشان باعث دلگرمی همه ما و همه نیروهای مسلح و خصوصا خادمین مردم در فراجا شد و از این بابت خدا را شاکر هستیم که در آستانه هفته انتظامی میزبان قدوم مبارک ایشان بودیم و ان شاء الله بتوانیم به فرموده ایشان بیشتر از گذشته خدمتگزار مردم باشیم و بتوانیم برای امنیت مردم خدمت بیشتری بکنیم.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند، پلیس موظف است در مقابل مجرم بایستد امنیت آحاد مردم را تامین کند و این وظیفه ذاتی ما است و البته آنجایی که باید خدمت بکنیم خدمتگزار همه مردم عزیز هستیم و در این عرصه هم به جهت خدمتگزاری و اینکه وظیفه ما بود از جان و مال و ناموس مردم دفاع کنیم در مقابل معدود افرادی که با نیات شیطانی و سازماندهی شده و به عبارتی تهدیداتی که ترکیبی بود عملیات ترکیبی که آن‌ها داشتند بایستیم.

سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما نمی‌گذاریم امنیت مردم به مخاطره بیفتد و حتما در این عرصه تا پای جان ایستاده ایم و مردم هم این را می‌دانند و اگر امروز تقدیر می‌کنند از شما به خاطر این ایثارگری به خاطر این آمادگی هاست، آنجایی که لازم است شما به فریاد یک کودک بی پناه برسید سراسیمه این کار را انجام بدهید، تعداد زیادی از همکاران ما مجروح شدند تعدادی هم به شهادت رسیدند که بنده اینجا خانواده محترم این عزیزان شهدای عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای مجروحین عزیزمان آرزوی سلامتی دارم و خدا قوت به خانواده‌ها می‌دهد همکاران بعد از یک ماموریت چند ماهه در کنار زائرین عزیز مستقیما به داخل شهرها آمدند و باز در کنار مردم بودند و جلوه‌های زیبایی را آفریدند.

سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امیدواریم که بتوانیم در این ایام به آنچه وظیفه ماست به خوبی انجام بدهیم، امروز با استفاده از نخبگان عزیز در فراجا و همکاران بزرگوارمان که بالاترین سرمایه ما سرمایه نیروی انسانی ماست ما یک سازمان انسان محور با نگاه به داخل و یک سازمان اجتماعی محور و ایمانی و انقلابی و جهادی در اجرای ماموریت هاییم. امروز ما خودمان را حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌دانیم و افتخار می‌کنیم که مدافع نیت مردم عزیزیم و با یک وحدت کامل وحدتی که از صمیم قلب به وجود آمده در انتظامی وحدتی که بین فرماندهان ما بین مدیران ما بین آحاد کارکنان ما در مجموعه‌های مختلف در مجموعه‌های عقیدتی سیاسی و سازمان حفاظت اطلاعات و هیات رئیسه محترم وجود دارد در حال خدمت هستیم و بحمدالله حمایت‌های خوبی را هم از جانب مسئولین محترم در پی خواهد داشت.

سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور افزود: امیدواریم که بتوانیم این راه نورانی شهدا را، این راه نورانی جانبازان عزیز را به خوبی ادامه بدهیم و روح مطهر شهدای عزیز، روح حضرت امام و حاج قاسم سلیمانی از ما شاد باشد ان شاء الله، در پایان تشکر می‌کنم از تک تک همکاران عزیزم در اقصی نقاط کشور، خواهران بزرگوار، برادران عزیز که در این ماه‌های اخیر زحمت کشیدند و همچنین از خانواده محترم آن‌ها که واقعا اگر نبود همکاری خانواده‌های محترم مطمئنا ما نمی‌توانستیم در میدان موفق به خدمت باشیم، تشکر می‌کنم از خانواده معظم شهدای عزیزمان، تشکر می‌کنم از جانبازان عزیز، از پیشکسوتانمان، عزیزان وابسته به سازمان و همه کسانی که عشق و علاقه به این میهن اسلامی ما دارند و به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دارند تشکر می‌کنم ان شاء الله که موفق باشید.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.