شنبه 7 آبان 1401 | 10:38
دلنوشته فرمانده‌کل ارتش برای آرتین/ کاش من به‌جای پدر، مادر و برادرت به خون غلطیده بودم
در دلنوشته امیر سرلشکر موسوی فرمانده‌کل ارتش برای آرتین آمده است: کاش من به‌جای پدر، مادر و برادرت به خون غلطیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی!

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از تسنیم، دلنوشته امیر سرلشکر موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای آرتین سریداران که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ پدر، مادر و برادر خود را از دست داده است، به‌شرح زیر است:

«کاش من به‌جای پدر، مادر و برادرت به خون غلطیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی!

پسرم آرتین؛ اگرچه قلبم آزرده دلتنگی توست، اما کاش زخم‌های دل تو، روی سینه‌ام انباشته می‌شد و تو را غصه‌دار و دلتنگ پدر، مادر و برادرت نمی‌دیدم.

فرزند عزیزم، انسان‌نمایی که تو را داغدار کرد، حیوان دست‌آموزی است که ساخت آمریکا، رژیم صهیونیستی و تفکر رژیم سعودی است، اما سرباز ایرانی دندان می‌فشارد و صبوری می‌کند تا در زمان خود به‌اذن رهبر و فرمانده‌اش طومارشان را در هم بپیچد.

کاش پیامت را همه می‌شنیدند، آن‌هایی که به‌بهانه‌ای، ناخواسته یا نادانسته، قدرت دفاعی و امنیتی کشور را تضعیف و مشغول کردند و فرصت جولان به عروسک‌های دست‌آموز دادند تا حرم و حریم را به گلوله ببندند.

کاش می‌شنیدند صدای بچه‌هایی که یتیم شدند. کاش می‌شنیدند صدای زن‌هایی که بی‌سرپرست شدند. کاش می‌شنیدند صدای پدران و مادران به داغ فرزند نشسته و صدای ضجه برادر و خواهر ازدست‌داده‌ها را و... کاش می‌شنیدند.»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.