شنبه 26 فروردین 1402 | 10:04
سردار سلامی: رژیم صهیونیستی در آستانه نابودی است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه «اسرائیل» نمی‌تواند مانع تسلیح کرانه باختری شود، گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از  سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر جمعه در مراسم روز جهانی قدس در میدان نقش جهان اصفهان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: از خداوند بزرگ برای همه امت اسلام و ملت سرافراز ایران و همه مردم شریف، مؤمن، انقلابی، متدین، شجاع و شهید پرور اصفهان خواستار سربلندی هستم.

سردار سلامی با بیان اینکه اصفهان مهد فرهنگ، دیانت، علم، هنر و صنعت و بیرق دار تمدن و فرهنگ اسلامی و ایرانی است، ابراز داشت: به روان پاک شهدای این استان درود الهی را نثار می‌کنم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: طی چند ماه قبل دشمنان ایران رؤیای فروپاشی نظام مقدس اسلامی را در سر می‌پروراندند و خواب‌های آشفته برای در هم شکستن اراده و امید می‌دیدند و تلاش کردند جوانان ما را به خیابان‌ها بکشانند و آن‌ها را در مقابل نظام قرار دهند، اما امروز ضعف و از هم گسیختگی و افسردگی و پوسیدگی و شکست‌های آشکار آن‌ها به وضوح دیده می‌شود.

مردم ایران رویا‌های دشمنان را باطل کردند

وی گفت: به شکل معجزه آسایی ملت ایران با حمایت از رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند و رویا‌های باطل دشمن را ابطال کردند و با خیزش‌های انقلابی نشان دادند که سرزمین ایران و دل‌های ایران تسخیر نفوذ اندیشه‌های فاسد غرب نیست، اقتدار ایران بزرگ دوباره شکوفا شد، نه تحریم دشمن توانست این ملت را به کرنش وادار کند و نه فشار‌های سیاسی دشمنان توانست این ملت را در انزوای سیاسی قرار دهد، نه عملیات سنگین روانی دشمن در فضای مجازی و حقیقی، هیچکدام نتوانست اراده، ایمان، شکوه مقاومت، روح فداکاری و احساس زیبای وفاداری را از این ملت بزرگ بگیرند.

سردار سلامی گفت: توطئه اخیر دشمن بسیار جدی بود، ما با آرایش جهانی دشمن رو به رو بودیم و همه شیاطین با همه توان خود به میدان آمده بودند، آمریکا، اروپا، مرتجعان عرب و مزدوران و فریب خوردگان داخلی و جریانان مرموز سیاسی، ورشکستگان سیاسی همه به میدان آمده بودند تا شکوه این جمعیت بی انتها را که امروز نشان جدیدی از ابراز علاقه خالصانه است را بشکنند، اما با هدایت‌های، ولی امر و حمایت‌ها و وفاداری‌های مردم ایران همه این نقشه‌ها و توطئه‌ها نقش بر آب شد و دشمن دوباره دچار یاس و سرخوردگی شد.

ایران همچون خورشیدی در سپهر سیاست عالم می‌درخشد

وی ادامه داد: اکنون سیمای پریشان و آشفته همه دشمنانمان را می‌بینیم و در مقابل آن ایران سرافزار را که همچون خورشیدی در سپهر سیاست عالم می‌درخشد و مردم پرچم به دست را می‌بینیم که آماده جهاد برای در هم شکستن دشمن است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا از سیاست‌های منطقه اخراج شده و جایی برای قدرت نمایی و عرض اندام و سیطره سیاسی ندارد، تصریح کرد: حتی متحدان دیروز آمریکا که دنباله رو‌های سیاسی اش بودند امروز از او فاصله گرفته‌اند. مکرون این روز‌ها برای جمع آوری زباله‌های پایتخت کشورش دچار بحران است و دریافته که باید از آمریکا فاصله بگیرد و اروپا نیز دریافته که تابعیت سیاسی آمریکا جز پشیمانی و محروم ماندن از حیات درست چیزی برایش ندارد.

وی ادامه داد: رژیم‌های عربی نیز به آمریکا پشت کرده و به سمت قدرت‌های دیگر حرکت کرده و از او فاصله گرفته‌اند و تصاویری تحقیرآمیز از بزرگترین امپراتوری تاریخ یعنی آمریکا منتشر می‌کنند.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا در سوریه و یمن نتوانست پیروز شود، افزود: امروز آمریکا نه اینکه نخواهد بلکه نمی‌تواند از رژیم صهیونیستی حمایت کند؛ مقامات رژیم صهیونیستی اذن ملاقات با آمریکا را ندارند و شکست‌ها آنقدر آشکار است که انسجامشان از هم گسیخته است.

دشمن به دنبال منزوی کردن ایران بود

وی گفت: دشمن به دنبال منزوی کردن ایران بود، اما امروز ایران منبع مشروعیت نظام‌های دیگر است و برای اینکه چالش‌های درونی خود را حل کنند حیات سیاسی جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته‌اند و این یک واقعیت بزرگ است.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمن ما را در چهار راه تحریم، انزوا، تهدید نظامی، عملیات روانی و فشار برای از هم گسستن امنیت قرار داده بود، گفت: بیشترین فشار بر ایران تحمیل شد و ایران بزرگ از همه این ماجرا‌ها عبور کرد و موانع را در هم نوردید و ایستاد.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی پوسیده و در حال زوال است، به سقوط بسیار نزدیک شده و اولین نشانه زوال آن عدم وجود نظام سیاسی مستقر است، نظام سیاسی این رژیم گسیخته شده و از کارایی افتاده است، نخست وزیر وزیر جنگ را به دلیل مخالفت تغییر می‌دهد و باز دوباره آن را به عنوان وزیر انتخاب می‌کند و این نشان می‌دهد که کفگیر سیاسی رژیم صهیونیست به ته دیگ خورده و شکست خورده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انزوای رژیم صهیونیستی بسیار مشهود است و هیچ مقام سیاسی به این کشور سفر نمی‌کند، گفت: این همان ترفندی است که برای ایران در نظر داشتند و بر سر خودشان آمد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بحران در سیاست خارجی دارد، آشفتگی داخلی و اعتراضات اجتماعی را نیز شاهد است و توان پاسخ به اعتراضات مهار نشدنی مردم را دارد و این سیر زوال برگشت ناپذیر است و همه قوایی که طی ۷۰ سال این رژیم را نگه داشته‌اند رو به زوال و نابودی است.

سردار سلامی گفت: ملت فلسطین جان تازه‌ای گرفته و کرانه باختری مسلح شده و دستانی از غیب کرانه را مسلح کرده است و معمای امنیت برای این رژیم هر روز پیچیده‌تر می‌شود.

فلسطین راه آزادی را پیموده و به زودی به آزادی کامل دست می‌یابد

وی اضافه کرد: امروز در لبنان، سوریه، نوار غزه و …آتش بر سر رژیم صهیونیستی وارد می‌شود و نمی‌تواند پاسخ دهد و نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فلسطین راه آزادی را پیموده و به زودی به آزادی کامل دست می‌یابد، گفت: سنت الهی این نیست که ظالمان بمانند و بتوانند بیش از این به مسلمانان جراحت وارد کنند، ما به پیروزی بسیار نزدیک هستیم و هر حرکت رژیم صهیونیستی گامی بزرگ برای نزدیک شدن به نابودی است و این کابوس و خواب‌های پریشان صهیونیست‌ها را رها نخواهد کرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.