چهارشنبه 3 خرداد 1402 | 14:58
سرلشکر سلامی:
سوم خرداد، یوم الله جاودان در ایران است/ شاهد عقب نشینی دشمن از سرزمین های اشغالی و ناکامی آمریکا هستیم
فرمانده کل سپاه گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر روزی آسمانی و الهی بوده و یوم الله ارزشمند و جاودان ایران است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در دومین گردهمایی فرماندهان گردان های رزمی و تخصصی سپاه در دفاع مقدس سپاه"قهرمانان خط شکن" اظهار کرد: امروز  روزی آسمانی، الهی و یوم الله ارزشمند و جاودان و ایران است.

فرمانده کل سپاه افزود: سوم خرداد نگین مقاومت و آزادی ستاره درخشان سپهر دفاع روزی زمین است و بازگرداندن این شهر مقدس بر پیکره ایران عزیز اسلامی و درخشش جهاد، روحیه شهادت طلبی و اصحاب عاشوراست.

سردار سلامی


سرلشکر سلامی ادامه داد: صدای دل انگیز حاج احمد کاظمی در آزادسازی خرمشهر، صدای ماندگار تاریخ مقاومت ماست، شهید سپهبد قهرمان مرد عرصه های شکست دادن قدرت های به ظاهر بزرگ، شهید سلیمانی، یک پیکره و روح واحد و صحابی عاشورای ۶۱هجری هستند. شهدا، زندگان بشریت الی الابد هستند، یادشان را برای همیشه گرامی می داریم، شهدا این قهرمانان جهاد هرگز نمی میرند.

وی اظهار کرد: اگر کشوری از استقلال، عظمت، مجد، فرهنگ، هویت و سرزمین خود دفاع نکند، برای همیشه از تاریخ جا مانده و نامش از تاریخ حذف می شود و سرمایه های مادی و معنویش تاراج می شود.

فرمانده کل سپاه افزود: ارزش جهاد و شهادت با زمان کم و این مشعل هرگز کم فروغ نمی شود و هدایت، حجت آفرین و الهام بخش است، شهدا به مرگ در راه خدا لبخند می زدند و هرگز در مقابل دشمن کرنش نکردند. شهدا کار ابراهیمی کردند و در میان آتش حیات ملت را هدیه می کردند و هیچ مانعی آنها را متوقف نمی کرد و بیرق در دستانش بود و سرزمین آزاد می کردند و در کنار ولی امر مسلمین ماندند.

فرمانده کل سپاه افزود: شهادت و جهاد هنوز جاری است، مجاهدین یمن، لبنان و جبهه مقاومت، شهدای ایران را ستون مستحکم دفاع در مقابل دشمن می دانند. خرمشهر آن روز هنوز آزاد است، هر روز خط می شکنیم، این سرزمین آزاد هر روز به دست شما خط شکنی می کند و فرماندهان گردان های دفاع مقدس اسناد آزادی این سرزمین مقدس از شرف یک ملت، دژ مستحکم امنیت ملت و زینت ولایت هستند.

وی تصریح کرد: رهبر عظیم الشأن انقلاب صحابی فداکار و تمام ناشدنی دارد که در صفوف مقدم مانند نگین درخشان فداکارانه ایشان را در حلقه محبت خود گرفتند، تا دیگر حادثه محراب کوفه و اسارت فرزندان حرم در کربلا تکرار نشود.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: عاشورا یک بار به وقوع پیوست، تا ارتفاع بی نهایت فضیلت امام را ببینیم، تا برای همه ما و طول تاریخ بشر حجت تمام شود که در اوج غیرت نباید سنگر جهاد را ترک کرد و نباید جهاد را نا تمام گذاشت، باید در مقابل دشمن حج حسینی بجا آورد و ایستادگی کرد.

فرمانده کل سپاه افزود: عقب نشینی آشکار دشمن از سرزمین های اشغالی را در کنار افسردگی صهیونیست ها و ناکامی آمریکا را می بینیم.

سرلشکر سلامی ادامه داد: پیشانی بندها به تقلید از پیشانی بند رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بر جبین است، دفاع مقدس، تاریخ زنده و در حال حرکت است و  تجلیل از خانواده شهدا یک ارزش است، بنده خادم کوچک سپاه و بسیج هستم و کف پای خانواده شهدا را می بوسم.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: ایثارگران و جانبازان، قهرمانان و نجات دهندگان واقعی ایران، ملت و ناموس این سرزمین و شهدای زنده هستند.

سردار فضلی

قهرمانان خط شکن

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.