پنجشنبه 30 شهریور 1402 | 09:57
امروزتجلی موفقیت جبهه حق، امید آفرین است

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  درسوره مجادله آیه 20 و21 دوقانون آورده شده است درتقابل با حقیقت طرف مقابل افرادی ذلیل وحقیرند ودرضمن درنهایت باخواری شکست می خورند.در جلسه پرسش و پاسخ یکی از شرکت‌کنندگان که بی‌تمایل به غرب نبود، پرسید؛ از کجا معلوم مصاحبه برخی از لیدرهای اغتشاشات سال گذشته و کسانی که اخیراً دستگیر شده‌اند، تحت فشار و شکنجه نبوده است؟! در پاسخ گفته شد، برفرض محال که فشار و شکنجه‌ای در میان باشد! ولی فشار و شکنجه که «‌سند» تولید نمی‌کند! مثلاً اگر یک قاچاقچی مواد مخدر در حالی که محموله‌ای از مواد را با خود حمل می‌کند، شناسایی و بازداشت شود، چه جای انکار است که برای اعتراف گرفتن ازاو نیازی به فشار باشد؟! بازداشت‌شدگان اغتشاشات هنگام ارتکاب جرم ودرحال حمل اسلحه گرم بازداشت شده‌اند وعلاوه‌برتصاویر ضبط شده از صحنه جرم و اسنادی که از روابط تلفنی و رد و بدل پیام با سرویس‌های بیگانه و... به دست آمده، سپس شناسایی وبازداشت شده‌اند.این اسناد که باشکنجه وفشار ساخته نمی‌شود! - شهید محمد شهسواری، درحالی که به دست نظامیان رژیم بعثی اسیر شده و با دست‌های بسته و در محاصره نیروهای مسلح دشمن ایستاده بود، روی به دوربین خبرنگاران خارجی حاضر در صحنه کرد و با صدای بلند فریاد زد «‌مرگ بر صدام، ضد اسلام‌». مهندس محمد جواد تندگویان وزیر نفت کشورمان که در مناطق جنگی به اسارت نظامیان بعثی در آمده بود، در اسارتگاه تحت شکنجه‌های وحشیانه و طاقت‌فرسایی قرار گرفت. بعثی‌ها از او می‌خواستند که در یک مصاحبه تلویزیونی حاضر شود و فقط اعلام کند که از حضور در جبهه پشیمان است. مهندس تند‌گویان تمامی شکنجه‌های سخت را تحمل کرد و تحت شکنجه به شهادت رسید اما هرگز حاضر نشد از حضور خود در جبهه ابراز پشیمانی کند. همین یک سال گذشته، اغتشاشگران وحشی و تحت مدیریت موساد، شهید آرمان علی‌وردی را با ضربات سهمگین دشنه و تیغ موکت‌بری به سختی شکنجه کردند. از اومی‌خواستند که فقط یک کلمه علیه رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی بر زبان آورد. شهید علی‌وردی، تن به شهادتی مظلومانه داد و به خواسته شکنجه‌گران تن نداد. وقتی برای تحویل و تبادل پیکر شهید محسن حججی رفته بودند و به مثله کردن پیکر پاکش اعتراض کردند. عامل داعش گفت؛ تقصیر خودش بود که لب به سخن باز نکرد! شهید عجمیان، شهید... شهید.. و... اکنون سرکردگان اپوزیسیون و به اصطلاح لیدر‌های آنها را با شهدای مورد ‌اشاره مقایسه کنید؟! بر فرض محال که شکنجه شده باشند! ولی سؤال این است که آنها چه نوع سرکرده و لیدری هستند که اگر شیرکاکائو از صبحانه‌شان حذف شود، هرچه در دل پنهان کرده بودند را بیرون می‌ریزند؟!
با این لیدرها و سرکردگان می‌خواهند به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تجلی ذات تمام عیار ایثاراست برخیزند؟! نظامی که ۴۵ سال است با همه قدرت‌های ریز و درشت پنجه در پنجه افکنده و همه روزه نیز بر اقتدارش افزوده است.
نتیجه عقلی ،منطقی ومستند گواه است که حقیقت در تقابل با حقیقت نیست ، در تقابل با حقیقت همواره غیر حقیقت است وقطعا ویقینا غیر حقیقت نمی تواند مدت زیادی در جلوه حق نمود داشته باشد وذلیلانه شکست خواهد خورد. این قانون لایتغیر نظام خلقت است. باز آیه 20و21 سوره مجادله را مرور می کنیم مخالفان حق وپیام رسان حق همواره کسانی هستند که ذلیلندومقرر است در نظام خلقت که حقیقت (لاغلبن انا ورسلی ان الله قوی عزیز)بر ناحق غلبه دارد.

 

گردآوری پیشکسوت بسیجی محمد صادقی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.