یکشنبه 16 مهر 1402 | 10:02
تلفات صهیونیست‌ها به ۳۰۰ کشته و بیش از ۱۴۵۰ مجروح رسید
تلفات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی در پی عملیات نیرو‌های مقاومت به ۳۰۰ کشته و بیش از ۱۴۵۰ مجروح رسیده که حال ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از  فارس، بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، تلفات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی در پی عملیات نیروهای مقاومت به 300 کشته و بیش از 1450 مجروح رسیده که حال 285 نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی سابقه به حداقل هفت شهرک‌صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمامر عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم موقت محسوب می‌شود؛ ویدئوهای زیادی از حضور رزمندگان عزالدین القسام در داخل شهرک‌ها منتشر شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.