یکشنبه 21 مهر 1392 | 12:33
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:
دشمنان تلاش می‌کنند به هر قیمت خاکریزهای از دست‌داده خود را تسخیر کنند
دشمنان تلاش می‌کنند به هر قیمت خاکریزهای از دست‌داده خود را تسخیر کنند
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند به هر قیمت خاکریزهای از دست داده خود را مجدداً تسخیر کنند.

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"سردار "اسماعیل قاآنی" جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین همایش شورای عالی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، وضعیت ثبات و امنیت رژیم صهیونیستی را بسیار ضعیف دانست و اظهار داشت: امروزه حتی از غزه در حال محاصره به تل آویو -مرکز حکومت رژیم صهیونیستی- موشک چند تنی شلیک می‌شود و این علیرغم استقرار سیستم دفاعی گنبد آهنین بر روی این شهر است که مردم و مسئولان این رژیم جعلی را وادار به رفتن به پناهگاه و فرار می‌کند.

وی با ترسیم ضریب امنیتی سابق و کنونی انقلاب اسلامی و همچنین وضعیت امنیتی دشمنان، افزود: زمانی اگر آمریکا اعلام می‌کرد که یک کشتی جنگی خود را به نقطه‌ای از جهان اعزام می‌کند، مسئولان و سیاست‌های آن کشور تغییر می‌کرد؛ اما امروزه علیرغم حضور چندین ناو جنگی کشورهای غربی و آمریکا در خلیج‌فارس، ایران اسلامی به صورت قدرتمند و مدبرانه در خصوص تحولات منطقه‌ای و جهانی نقش آفرینی می‌کند و شکر خدا امن‌ترین کشور منطقه در مقایسه با دیگر کشورها که حتی مورد حمایت آمریکا هستند قرار دارد.
 
سردار "قاآنی" تصریح کرد: موقعیت، وضعیت و ثبات انقلاب اسلامی به هیچ وجه با اوایل انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و دشمن از این وضعیت بسیار نگران و عصبانی است، لذا از هیچ تلاش و توطئه‌ای برای برگرداندن اوضاع به حالت سابق فروگذار نخواهد بود.    
 
جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به سخنان "حسنین هیکل" پژوهشگر جهان عرب درباره "سید حسن نصرالله" مبنی بر اینکه "آقا سید حسن، تو اعراب را احیا کردی" گفت: علیرغم این‌گونه تعابیر و تکریم‌ها از دبیرکل سرافراز حزب‌الله لبنان توسط شخصیت‌های مسلمان و حتی غیر مسلمان، اما "سید حسن نصرالله" خود را فقط سربازی کوچک از سربازان ولایت می‌داند و بس.
 
سردار "قاآنی" رسالت سنگین نیروهای انقلابی و ولایی را یادآوری کرد و افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند به هر قیمت خاکریزهای از دست داده خود را مجدداً تسخیر کنند.   وی اظهار داشت: رسالت همه دلدادگان به انقلاب اسلامی مراقبت کردن از این موفقیت‌ها، ناکام گذاشتن دشمنان در نیل به اهدافشان و از همه مهم‌تر به جلو بردن این مسیر نورانی با وزانت و تدبیر در پشت سر رهبری است.
 
جانشین فرمانده سپاه قدس خاطر نشان کرد: همه این توفیقات و پیشرفت‌ها از الطاف الهی و تمسک به خط نورانی ولایت است و تاکنون کشور عزیزمان ایران و نظام مقتدر اسلامی با هدایت کانون نور ولایت از بحران‌ها خارج شده و هر فرد و جریان و تفکری در هر جای جهان خود را به این نور نزدیک کند، سربلند و پیروز است.   انتهای خبر/ بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.