چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 | 11:44
سردار کریمی: زنان باید به تربیت نسل در کانون خانواده ببالند
دومین جلسه حلقه صالحین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت
دومین جلسه حلقه صالحین سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت
رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت با بیان اینکه فرهنگ و خانواده از دغدغه های اصلی رهبر انقلاب است، گفت: زنان ما باید به شغل خانه داری افتخار کرده و به تربیت انسان در کانون خانواده به خود ببالند.

 

 

به گزارش "خبرنگار  سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" دومین جلسه حلقه صالحین در سال 1393 دیروز سه شنبه 2 اردیبهشت 93 با حضور سردار کریمی، رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان جهادو شهادت و مدیران و کارکنان سازمان برگزارشد. این جلسه دو مهمان ویژه داشت؛برادر جلیلی نماینده بازرسی و  برادر تفنگ ساز مسئول قضایی و انضباطی سازمان بسیج .

سردار کریمی با بیان اینکه موضوع فرهنگ و خانواده از دغدغه های اصلی حضرت آقا است ابراز داشت هدف آقا آگاهی بخشی به جامعه است و دشمن به فکر ایجاد تفرقه و کینه توزی در بین مسلمانان است.

وی اظهار کرد: در فرمایشات حضرت آقا در دیدار با خواهران، محورهای اصولی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد از جمله : تفکر غربی را به دور بریزیم و اصول و چهار چوب غربی ها را از ذهن دور نماییم. ما حوزه علمیه داریم ، پیرو پیامبر و امامان معصوم هستیم؛ چطور می شود  که ما پیروان ولایت باشیم و قرآن بخوانیم ولی تفکر انگلیسی، یهودی، غربی داشته باشیم.

ما باید ریشه فکرمان را پیدا نماییم، زنان ما باید به شغل خانه داری افتخار نمایند، به تربیت انسان در کانون خانواده به خود ببالند.

در ادامه جلسه برادر تفنگ ساز نیز در خصوص آگاه سازی برادران سپاه و داشتن انضباط انقلابی مطالبی را به سمع و نظر مخاطبان رساندند.

شایان ذکر است در ابتدای جلسه قاری سازمان برادر حجتی با خواندن آیاتی از سوره حدید زینت بخش این جلسه شدند.و در ادامه مطابق روال هفتگی برنامه های جاری اجرا شدند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.