دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 | 11:36
آیت‌الله علم‌الهدی در جمع پیشکوستان سپاه امام رضا (ع):
دشمن با شعارها و ترفندهای جدید پا به عرصه می گذارد/ پایه ریزی فتنه 88 توسط قدرت های داخلی
دشمن با شعارها و ترفندهای جدید پا به عرصه می گذارد/ پایه ریزی فتنه 88 توسط قدرت های داخلی
عضو مجلس خبرگان رهبری در گردهمایی پیشکوستان سپاه امام رضا (ع) خطاب به پیشکسوتان بسیجی گفت: هشیار باشید قدرت یابی دشمنان هنوز تمام نشده است ، دشمن با شعارها و ترفتدهای بسیار پوشیده تر وارد می شود و قصد در براندازی این نظام دارد.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی  در گردهمایی شورای مجمع سازمان بسیج پیشکوستان سپاه امام رضا (ع) خطاب به بسیجیان پیشکسوت گفت: شما عزیزان وابسته ی به این نظام و انقلاب صاحب اصلی این نظام و انقلاب هستید، شما عزیران در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردید و این مقاومتی که شما از انقلاب و نظام داشته اید در حفظ پیمان ها خود و اهداف انقلاب بوده است.

عضومجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: شما و همسگران شما در8 سال دفاع مقدس از جبهه جنگ دفاع کرده ایدو به عهد وپیمان خود وفا نموده اید و این به ان گونه نیست که عهد شما به پایان رسیده است و بدانید که به اندازه ای که ماموریت شما در این دوران مهمتر است در دوران جنگ به این گونه نبوده است.

وی تصریح کرد: شما عزیزان در زمان جنگ زیر آتش دشمن تا پای جان رفتید و ایثارگری کردید و اکنون برای آن آرمانهای زمان جنگ تعهداتی نیز دارید.درزمانی که شما به دفاع از مملکت می پرداختید عده ای به کارشکنی و حتی کمک به دشمن می پرداختند.

امام جمعه مشهد اذعان کرد: ما اکنون از دو جهت مورد تهدید قرارگرفته ایم یکی از طرف تهاجم خارجی و دیگری از طرف قدرت یابی های داخلی.

وی افزود: امروزه خبر قدرت یابی های داخلی که یک عده مخالف نظام و اجنبی که یا از اول اجنبی بودن یا بعدا اجنبی شدند می خواهند بیایند و همه چیز را در دست بگیرند و به راحتی به دست همان دشمنانی که ما در زمان جنگ بر آنها پیروز شدیم بدهند.

آیت الله علم الهدی دشمنان داخلی را همانند دشمنان پیغمبر زمانی که پیغمبر اکرم(ص) با قریش می جنگیدند و پیامبر اکرم بر دشمنان پیروز شد خطاب کرد و خاطرنشان کرد: در آن زمان دشمنان به اسلام روی آوردند اما به اینگونه نبود که دشمنی ها تمام بشود بلکه بسیاری از دشمنی ها پنهانی و زیر زمینی گشت که  آن بعدها در آتش زدن خانه عزیزترین عزیران پیغمبر رونماشد.

وی بیان کرد: امروزه تمام خطری که مملکت اسلامی ما را تهدید می کند به دشمنان خارجی خلاصه نمی شود بلکه قدرت یابی های داخلی همان اشخاصی که زمانی شما زیر باران آتش بودید، در ویلاهای آمریکایی و اروپایی مشغول خوش گذرانی و عیاشی بودند، اکنون نباید در این مملکت همه‌کاره شوند و قدرت را به دست بگیرند.

وی اظهارکرد: فتنه 88 را همین دشمنان برای این مملکت اسلامی برنامه ریزی نمودند، مملکتی که 8 سال دفاع مقدس داشته است و بعد می آیند می گویند جمهوری ایرانی، می گوید نه قضه نه لبنان!و اینان همان کاری کردند که منافقین زمان پیغمبر کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هشیار باشید ه این قدرت یابی هنوز تمام نشده است و ممکن است که با شعارهایی دیگر و خیلی پوشیده تر وارد شوند واین نظام را منحرف کنند.

وی گفت: شما پیشکسوتان بعنوان عزیزان جان داده و خاک خرده جبهه ها، شما عزیزانی که هم پیمان و همسگران شهیدان و جانبازان هستید آیا می توانید در مقابل این قضیه بی تفاوت باشید؟

وی افزود: دشمن در پرونده‌های اطلاعاتی خود، تمام مشخصات شما را دارد، باید کماکان بدون هراس جلوی دشمن بایستیم و برای این مجموعه نظام مطالباتی ایجاد کنیم.

آیت الله علم الهدی خطاب به پیشکسوتان اظهارداشت: این تجمع و اجتماع و همایش های پیشکسوتان یک حرکت بسیار ارزشمند است و شما عزیزان بزرگترین معتمد و پایبند به این انقلاب و نظام هستید.

وی ادامه داد: جمع پیشکسوتان نباید به معنای جمع شدن تنها باشد شما باید وارد عرصه فعالیت بشوید امروزه کسانی که در راس امورهستند همه  یک روزی زیر مجموعه ی شما بودندو بهترین راه مطالبات عناصر پیشکسوت است.

وی خاطرنشان کرد: هر جریانی که در قدرت این نظام قرارمیگیردچه در قدرت اجرایی و چه در قدرت برنامه ریزی وچه قضایی باید جوابگوی مطالبات شما باشد.

آیت الله علم الهدی اذعان کرد: یک عده  دیگران را ملعبه قدرت های خودشان می کنند و می خواهند با این کارسرنوشت این نظام را تنظیم و یا حتی عوض کنند.

وی در ادامه تاکیدکرد: همین که شما پیشکسوتان به مقام ولایت و ستون عظیم ولایت پایبندهستید امیدوارکننده است اما همینکه همه کنار بایستند و بگویند که مقام معظم رهبری خودشانهستند و دیگر نیازی به ما نیست این کار اشتباهی است.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌گویند ما در قرارداد ژنو مشکلی نداریم و مقام معظم رهبری خودشان ناظر هستند و حتی اگر لازم باشد پلمپ‌ها را می‌شکنند، اذعان کرد: درست است که مقام معظم رهبری این قدرت را دارندو قطعا در هنگام لزوم با قاطعیت عمل خواهند کرد اما این که ما کنار بایستیم و بگوییم ایشان در صحنه هستند، این همان حرف قوم بنی‌اسرائیل به حضرت موسی‌ (ع) است که خطاب به موسی می‌گفتند: مگر تو خدا نداری پس خود با خدای خود کارها را انجام بده و ما را بر لبه تیغ نفرست.

خطیب جمعه مشهد با اشاره به  اینکه اگر پیشکوستان بسیجی از صحنه کنار بکشید عده‌ای دیگر جناح‌های سیاسی را ابزار قدرت‌یابی خود می‌کنند، گفت:  بنده دو پیشنهاد به شما می‌کنم، یک مسئله توسعه تبلیغاتی جمعیت بسیج پیشکوستان است یعنی اکثر جریان‌ها بفهمند و در رسانه‌ها منعکس شود که بسیج پیشکوستان وجود دارد.

و پیشنهاد دیگر بنده این است که بسیج پیشکوستان یک نظام مطالبه‌گری برای خود و برنامه‌هایشان تنظیم کنند و از تمام دولتی‌ها بخواهند که در جمعشان حاضر شوند و پاسخگوی مطالباتشان شوند.

 

منبع : سپاه امام رضا (ع)

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.