سه شنبه 24 اسفند 1395 | 09:26
سردار غیب پرور در مراسم اهدای پنجمین جایزه "باروت خیس":
"باروت خیس" یک نماد برای تعیین جایگاه انقلابی یک ملت بزرگ مانند ایران اسلامی است
"باروت خیس" یک نماد برای تعیین جایگاه انقلابی یک ملت بزرگ مانند ایران اسلامی است
رییس سازمان بسیج مستضفعین گفت: امکان ندارد جبهه نور و ظلمت با هم آشتی کنند تا زمانی که انقلاب اسلامی هست، شعار مرگ بر آمریکا همواره استمرار دارد.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  به نقل از دانا،  سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستسضفعین در مراسم اهدای پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، گفت: به فضل الهی،جایزه باروت خیس یک نماد برای ابراز جایگاه انقلابی یک ملت بزرگ مانند ایران اسلامی است، این یک سنبل محسوب می شود و باید به این موضوعات بیشتر پرداخت و در سال های آینده بیشتر به آن اهمیت داد.

وی ادامه داد: مردم ما زخم خورده اند، مردم ما دشمنی های استکبار را دیده اند و اینکه برادر شهید بلباسی در این مراسم، بیانیه باروت خیس را خواندند، در یک جمله ای فرمودند که «صبح صادق بیاید...»، در جواب باید بگویم که صبح صادق دمیده است و ما در انتظار رویت خورشیدیم.   سردار غیب پرور تاکید کرد: مترادف باروت خیس در گذشته، شمشیر کند است، شمشیری که از میان یزیدیان، فرزند پیامبر(ص) را در میان نهر آب به شهادت رساند ولی نتوانست مانع تحقق اسلام واقعی شود؛ کند بودن شمشیر یزیدیان در گذشته، خیس بودن باروت امروز است.   رییس سازمان بسیج مستضفعین خاطر نشان کرد: اینکه تقریبا 130 هزار نفر از مردم در جشنواره باروت خیس، دشمن درجه یک خود را انتخاب کردند و به ترامپ رای دادند، این یک مشتی است که نمونه خروار است.   وی افزود: سالیان متمادی است که مزدوران و مستکبران کودک کش، دست به قتل و غارت ملت ها می زنند، و شیطان بزرگ کماکان امریکای جنایتکار است. و باید گفت که ترامپ و اوباما هیچ فرقی برای مان ندارند و همه از یک قماش هستند که در مقابل جبهه نور و اخلاق ایستاده اند تا بشریت را  به انحطاط اخلاقی بکشانند.   سردار غیب پرور اظهار کرد: این طرف جبهه، نوری است که شهدای آن درس شهادت را از عاشورا گرفته اند و فریادشان آزادگی و انقلابی بودن است؛ این جبهه، جبهه نور است و امکان ندارد جبهه نور و ظلمت با هم آشتی کنند تا زمانی که انقلاب اسلامی هست، شعار مرگ بر آمریکا همواره استمرار دارد.   رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: زمانی امریکا کودتا کرد و امام خمینی(ره) را به عراق تبعید کرد و هر آنچه که خواست در این کشور انجام داد، علمای ما را ترور کرد و گروهک خبیث منافقین را که پیاده نظام آنهاست، مجهز نمود.   وی تاکید کرد: چه کسی باور می کند که صدام بتواند هشت سال در مقابل ایران بجنگد، در حالی که آن که واقعا در مقابل ایران جنگید، آمریکا بود و این جنگ هنوز ادامه دارد؛ امریکا به چیزی جز نابودی انقلاب اسلامی ایران راضی نیست و جنایات آمریکا تمامی ندارد؛ نمونه بارز ان را می توانید در یمن، سوریه و عراق ببینید؛ باید گفت که آل سعود را چه به قد علم کردن در مقابل جهان اسلام؟!!   سردار غیب پرور در پایان گفت: آیا یک رژیم کثیف ارزش دارد که ما به آنها لبخند بزنیم؟ این یا جهالت است یا تعمد؛ که باور ما بر جهالت است اما اگر بر تعمد باشد شک نداریم که این ها سر در آخور امریکا دارند.  

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.