دوشنبه 4 آبان 1394 | 15:13
شبکه خبری المیادین؛
جنگنده‌های عربستان یک مدرسه در صنعا را بمباران کردند/ کشته‌شدن 2 نظامی سعودی در جیزان
جنگنده‌های سعودی امروز یک مدرسه را در صنعا بمباران کردند و از سوی دیگر در جریان حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تجمع نظامیان سعودی در منطقه جیزان دو نظامی سعودی نیز کشته شدند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،دفاع پرس به نقل از المیادین، جنگنده‌های عربستان سعودی امروز یک مدرسه را در غرب «صنعاء» بمباران کردند.

 این جنگنده‌ها، مدرسه «الرحمة» در محله «السنینة» در غرب پایتخت یمن را هدف قرار دادند که هنوز جزئیات این حمله اعلام نشده است.

شبکه تلویزیونی العالم  نیز از حمله هوایی جنگنده‌‌های عربستان سعودی به منطقه «فج عطان» و «السنینه» در صنعا خبر داد.

 از سوی دیگر شبکه خبری المسیره نوشت: وزارت دفاع یمن از کشته شدن دو نظامی سعودی و انهدام دو زره پوش در نتیجه حمله موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تجمع نظامیان سعودی در «الرمضه» واقع در منطقه جیزان خبر داد.

خبر دیگر این‌که نیروهای ارتش یمن حملات نیروهای وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن به کاخ جمهوری در تعز را دفع کردند.

گفتنی است؛ عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت باز گرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می‌کنند، جلوگیری کند.

بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی ازجمله زنان و کودکان کشته و یا مجروح شده و ده‌ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تاسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.