یکشنبه 15 فروردین 1395 | 14:02
هلاکت شماری از مزدوران سعودی در حمله موشکی یمنی‌ها/ شلیک بیست‌و هفتمین موشک «قاهر-1» به مواضع سعودی‌ها
شماری از مزدوران سعودی در حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه نظامی غرق ناو در استان جوف به هلاکت رسیدند.

 

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" دفاع پرس به نقل پایگاه اطلاع رسانی انصار الله، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، عصر شنبه یک فروند موشک بالستیک از نوع «قاهر- 1» را به محل تجمع مزدوران سعودی در پایگاه «غرق ناو» در استان الجوف شلیک کردند.

در همین خصوص منابع یمنی گزارش دادند که در این حمله موشکی ده‌ها تن از مزدوران وابسته به عربستان سعودی به هلاکت رسیدند.

این منابع افزودند: موشک قاهر 1 با دقت بسیار بالا به هدف اصابت کرد و خسارت‌های زیادی به صفوف دشمنان و تجهیزات نظامی آنها وارد آمد.

براساس این گزارش، ارتش یمن تاکنون 27 فروند موشک بالستیک «قاهر-1» را به مواضع و اهداف رژیم سعودی در یمن و خاک عربستان شلیک کرده است.

روزنامه رأی الیوم نیز از سیطره دوباره نیروهای مردمی یمن بر بخش‌های گسترده ای از مناطق غربی این کشور خبر داد.

روزنامه رأی الیوم چاپ لندن نوشت: نیروهای مردمی به دنبال درگیری‌های خشونت بار با نیروهای  طرفدار «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور ( مستعفی  و فراری) یمن، بخش‌های زیادی از منطقه «الوازعیه» از توابع استان تعز در غرب یمن را باز پس گرفتند.

در مقابل جنگنده‌های سعودی نیز در ادامه جنایت‌های خود علیه شهروندان بی‌گناه یمن امروز (یکشنبه) انبار کمک‌های غذایی سازمان «برنامه جهانی غذا» (WFP) را در شهر مخا یمن به طور کامل ویران کردند.

این جنگنده‌ها همچنین مناطق مختلفی از جمله بخش الوازعیه، صبر الموادم و خدیر را در استان تعز و بخش صروح در استان مأرب را هدف حمله قرار دادند.

گفتنی است؛ تجاوز ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان سعودی و با چراغ سبز آمریکایی‌ها از ششم فروردین سال‌ گذشته آغاز شده‌است. این ائتلاف از آغاز تاکنون جز ویرانی تاسیسات حیاتی و زیر ساختی این کشور، کشته و زخمی شدن هزاران شهروندان یمنی و هدر رفتن دلار‌های نفتی سعودی‌ها، هیچ دستاوردی نداشته است.

این درحالی است که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با وجود حملات گسترده جنگنده‌های ائتلاف به مناطق غیر نظامی این کشور به مقاومت اسطوره‌ای خود در دفاع از وطن خود ادامه می‌دهند.

براساس گزارش شبکه خبری المنار ویرانی بیش از 500 بیمارستان، شهادت یا زخمی شدن بیش از 300 پزشک، پرستار و امدادگر و مرگ بیش از ده هزار کودک یمنی به سبب ابتلا به بیماری‌های شایع و نابودی امکانات درمانی، تنها بخشی از جنایات رژیم آل سعود طی یکسال بمباران و محاصره شدید یمن است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.