سه شنبه 23 خرداد 1402 | 09:02
نفاق تا کجا
چرا مسئولین مربوطه در خواست مدرک مستند نمی کنندودروغ آن ها مشخص نمی شود (شفاف سازی اصل موفقیت)

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت"  مااز شررضا خان ومحمد رضا خلاص شدیم لکن از شر تربیت یافتگان غرب وشرق به این زودی ها نجات نخواهیم یافت اینان برپادارندگان سلطه ابر قدرت ها هستند وسر سپردگان هستندکه باهیچ منطقی خلع سلاح نمیشوندوهم اکنون با تمام ورشکستگی ها دست از توطیه علیه جمهوری اسلامی وشکستن این سد عظیم الهی بر نمی دارند(صحیفه امام ج 15ص 446)چرا حضرت امام (ره)این طیف خائن غربگرا رابرپا دارندگان سلطه ابر قدرت ها (برپا دارندگان سلطه ابر قدرت ها=خیانت به ملت) وسرسپردگان می داند. طیف غربگرای مدعی اصلاحات که اقتصاد کشور را پای خسارت محض برجام به تعلیق و رکود برد، امروز هم تلقین اقتصاد به وعده‌های غرب را پمپاژ می‌کند.
روزنامه هم میهن 22/3 نوشت: «فنر قیمت بازار ارز، سکه و طلا در حال جمع شدن است؛ به‌طوری‌که چند روزی است که شاهد کاهش قیمت‌ها هستیم. قیمت‌هایی که با شیب ملایم در حال ریزش هستند، اما تداوم آن با اما و اگرهای زیادی همراه است که عمده این اما و اگرها به نظر و خواسته ایران بستگی ندارد و آمریکا، کشورهای اروپایی و دیگر طرف‌های مذاکره آن را تعیین می‌کنند».
برجام‌بازان مدعی اصلاحات در دولت روحانی با همین رویه فضاسازی دروغین شرطی‌سازی اقتصاد کشورکه درسطرهای فوق مشاهده میشود، فرصت‌ها و ظرفیت‌های بی‌‌شمار ملی برای رونق اقتصاد را بر باد دادند و نفس تولید و معیشت مردم را گرفتند. رکوردهای تورمی آوردند و ارزش پول ملی را نابود کردند. با بی‌شرمی و اهانت به یک ملت، باز جریان وفرآیند اطاعت وبردگی غرب را به ملت شریف مرتبا القاءمیکنند.مثلا
روزنامه اعتماد روز گذشته 22/3در مطلبی با عنوان «واكنش‌ها به اظهارات ظريف» نوشت: «تحرك رسانه‌اي محمدجواد ظريف، وزير خارجه پيشين طي دوره اخير واكنش‌ها و سؤالاتي را در پي داشته است. بيشترين واكنش‌ها و سؤال‌ها مربوط به انگيزه و دليل انتخاب زمان كنوني است... وجه مهم ديگر اظهارات ظريف دفاع از عملكرد خود و تيم مذاكره‌كننده برجام بود. هيچ‌گاه در اينكه انتقادات و حملات مخرب عليه او و تيمش منصفانه و عالمانه نبوده، ترديدي وجود نداشته است... آنچه تيم ظريف در قالب برجام از تيم غربي گرفت، حداكثر ممكن بود با تاكيد بر كلمه «ممكن».گفتنی است، اذعان ناخواسته این روزنامه اصلاح‌طلب به دستاورد هیچ تیم ظریف در حالی است که دولت روحانی با کمک همین طیف سیاسی و با شعار مذاکره و رفع تحریم‌ها و ایجاد درآمد سرشار برای مردم رای آنها را گرفت اما 8 سال بعد به رغم امضای برجام‌، علاوه بر نابود کردن معیشت مردم‌، افزایش چندصددرصدی قیمت مسکن‌، دلار‌، خودرو‌، کالاهای اساسی‌، کاهش چند ده درصدی ارزش پول ملی و... کشور را با 800 تحریم جدید دیگرتحویل داد ورفت. شاید شما یک مورد در زندگی بزرگ مردی چون امام التماس ندیده باشید اما بدانید که در یک جا اتفاق افتاده است که این موضوع برای ملت شریف وبزرگوار ما فوق العاده سخت ونا گواروبسیارمهم است آنجا که می گوید من التماس می کنم به ملت ایران، من دست ملت ایران را می بوسم این غربزده ها را کنار بگذارید (صحیفه امام ج8 ص448 )

 

گرداوری بسیجی پیشکسوت محمد صادقی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.