شنبه 5 اسفند 1402 | 10:12
مشارکت در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می‌دهد
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: اگر عموم مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند هم اقتدار نظام افزایش می‌یابد، و هم قدرت چانه‌زنی مسئولان کشورمان در دنیا بالا می‌رود.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" حجت‌الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، مصداق عینی انقلاب مردمی و مردم‌سالاری دینی است، زیرا مردم در حدوث و بقای این انقلاب نقش داشتند و دارند، اظهار داشت: طبق تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ما به سمت قله در حال حرکت هستیم؛ لذا ملتی که در حال حرکت به سمت قله است، باید موانع پیش روی را کنار بزند.

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه مشکلات معیشتی مردم نمی‌تواند مانع از حضور در انخابات شود، افزود: یعنی اینگونه نیست که بگوییم مثلاً، چون مشکلاتی در جامعه داریم، پس در انتخابات شرکت نمی‌کنیم. مردم مشکلاتی معیشتی دارند و این هم موضوعی است که علاوه بر دولتمردان، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز آن را بیان می‌کنند، ولی معنای آن این نیست که مردم مشارکت نکنند.

مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: اگر عموم مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند هم اقتدار نظام افزایش می‌یابد، هم قدرت چانه‌زنی مسئولان کشور در دنیا بالا می‌رود و هم اینکه ضریب امنیت کشور ارتقا خواهد یاقت و از سوی دیگر دشمن نیز مأیوس می‌شود.

وی اضافه کرد: ولی در مقابل اگر مشارکت کم باشد تهدید بیشتر می‌شود؛ به همین دلیل دشمن دنبال کاهش مشارکت و نا امن ساختن فضای انتخابات است؛ مردم وقتی مسیر دشمن را می‌شناختند درست در مقابل آن‌ها عمل می‌کردند، لذا الان هم دشمن دنبال کاهش مشارکت است؛ از این روی باید با مشارکت بالا در برابر دشمن بایستیم و مشتی بر دهان دشمن بزنیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.