پنجشنبه 16 فروردین 1403 | 11:09
روز قدس، روز حضور در جبهه جنگ نرم در برابر رژیم صهیونیستی است
سران رژیم صهیونیستی، ایران اسلامی را هدف اول دشمنی خود قرار داده است و جز با نابودی تمامیت ایران و تجزیه کردن آن راضی نخواهد شد. روز قدس، روز حضور در جبهه جنگ نرم در برابر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" به نقل از  دفاع پرس، رسول حسنی؛ حضرت امام خمینی (ره) با تعیین روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یک خط راهبردی مهم در مبارزه با صهیونیسم ایجاد کردند. امام راحل با این اقدام اعلام کردند که روزه منهای دشمن شناسی راه به جایی نخواهد برد. همچنان که حج و نماز و جهاد سیاسی است روزه نیز باید سیاسی باشد.

در واقع امام خمینی (ره) روز قدس را نه برای همدردی با مردم فلسطین، که برای مبارزه با اندیشه صیهونیسم تعیین کردند. حضور گسترده مردم در روز قدس در واقع لبیک به ندای امام راحل است. مردمی که در روز قدس وارد صحنه راهپیمایی می‌شوند در واقع لشکریانی هستند که علیه صهیونیسم و و مبارزه با هر اندیشه غاصبانه‌ای به میدان آمده‌اند.

اگر همه ما فارغ از هر علایق سیاسی بدانیم که خطر صهیونیسم تهدیدی علیه دین و ملیت است فرصت روز قدس را برای تعیین خط مقدم برای مبارزه با رژیم صهیونیستی از دست نخواهیم داد. بخصوص اینکه این رژیم منحوس بار‌ها و بار‌ها دشمنی اشکار خود با نظام اسلامی ایران اثبات کرده‌اند که نمونه آخر آن را در حمله ددمنشانه اسرائیل غاصب به کنسولگری ایران در دمشق شاهد بودیم.

این اقدام نشان از این دارد که سران رژیم صهیونیستی، ایران اسلامی را هدف اول دشمنی خود قرار داده است و جز با هدم تمامیت ایران و تجزیه کردن آن راضی نخواهد شد. روز قدس، روز حضور در جبهه جنگ نرم در برابر رژیم صهیونیستی است. به همین دلیل است که معتقدیم که روز قدس، آوردگاهی برای حضور موثر لشکر مردمی علیه اندیشه صهیونیسم است. حضوری که تهدیدی است علیه ارکان متزلزل رژیم صهیونیستی.

ناگفته پیداست که آحاد مردم به سنت مالوف در روز قدس حضور پیدا خواهند کرد، چرا که در چند ماهه اخیر شاهد بودند که چگونه زنان و کودکان فلسطینی با شدیدترین هجمه وحشیانه اسرائیل غاصب به شهادت رسیدند. اما انتظار این است که در این شرایط حساس که اغلب دولتمردان جهان در سکوتی مرگبار فرورفته‌اند، نخبگان جامعه نیز در کنار آحاد مردم قرار بگیرند. این حضور یکپارچه بدون شک می‌تواند یک وحدت منسجم‌تر و گسترده‌تری را ایجاد کند. 

بسیاری از رسانه‌های جهان به روز قدس چشم دوخته‌اند، چرا که می‌دانند اگر روز ۲۲ بهمن روز گرامیداشت انقلاب اسلامی است، روز قدس روز صدور انقلاب اسلامی و روز مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن رژیم صهیونیستی است. به همین دلیل است که باید با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز قدس با آرمان‌های جهانی امام خمینی (ره) تجدید پیمان ببندیم و افکار عمومی جهان را معطوف به جنایات رژیم صهیونیستی کنیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.