سه شنبه 16 اسفند 1390 | 10:11
توصیه رییس مجلس خبرگان به مجلس و دولت
مجلس و دولت برخوردهای دوستانه و برادرانه داشته باشند
مجلس و دولت برخوردهای دوستانه و برادرانه داشته باشند
رییس مجلس خبرگان رهبری خطاب به مجلس شورای اسلامی و دولت توصیه كرد : مجلس و دولت به معنای عام حكومت باید برخوردهای دوستانه و برادرانه داشته ،‌دوراندیش باشند و آینده را در نظر بگیرند.

بسیج پیشکسوتان: آیت الله محمدرضا مهدوی كنی روز سه شنبه در آیین افتتاحیه یازدهمین اجلاس دور چهارم مجلس خبرگان با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اخیر به عنوان مهمترین رویدادهای كشور در شش ماه اخیر توصیف كرد و گفت: هر دو رویداد حادثه بسیار بزرگی بود كه علی رغم تلاش دشمنان برای دور كردن مردم از انقلاب و رهبری به بهترین شكل انجام شد.

آیت الله مهدوی كنی اظهار داشت: ملت آگاه و شجاع ما با حضور پرشور در این دو رویداد بزرگ و تعیین كننده به قول رهبر معظم انقلاب سیلی محكمی به چهره دشمن نواختند.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های رای از این انتخابات به عنوان یك حماسه بزرگ یاد كرد و گفت: حضور مردم در تمامی صحنه ها در طول 33 سال اخیر همواره عاملی پشتیبان و موثر برای انقلاب بوده و همواره توطئه های دشمنان را خنثی كرده است.

وی تاكید كرد : ما نباید از رویدادهایی این چنینی و حضور پرشور مردم در صحنه ها به عنوان یك حادثه گذرا نگاه كنیم بلكه باید برای ما درسی باشد تا از آن برای پیشرفت و پشتیبانی انقلاب استفاده كنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به كسانی كه به نحوی با انقلاب قهر كرده اند، گفت: از همه می خواهیم پشتیبان انقلاب باشند و با انقلاب قهر نكنند چرا كه قهر با انقلاب به نفع آنها نیست.

 

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.