سه شنبه 16 اسفند 1390 | 13:45
علائم تغيير رفتار آمريكا پس از انتخابات ايران كاملاً مشهود است
علائم تغيير رفتار آمريكا پس از انتخابات ايران كاملاً مشهود است
معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث تغيير رفتار آمريكا در قبال ايران شده كه علائم آن كاملاً مشهود است.

بسیج پیشکسوتان: سردار سرتيپ دوم پاسدار حميدرضا مقدم‌فر  با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور چشمگير مردم و نتيجه انتخابات، بدون ترديد غرب و نظام سلطه را به تغيير رفتار در قبال ايران وادار خواهد كرد.

وي تأکيد كرد: آمريكا و متحدان او كه همواره با بهانه جويي و فشار بر ايران، سعي در تغيير رفتار دولتمردان کشورمان داشتند پس از مشاهده نتيجه انتخابات، خودشان مجبور به تغيير رفتار در قبال ايران شدند.

معاون فرهنگي سپاه با بيان اينکه علائم تغيير رفتار پس از انتخابات كاملاً مشهود است افزود: غربي‌ها ناچارند كه در مذاكرات 1+5 و يا در موضوع تحريم ها و همچنين در بحث تهديدها با توجه به حضور گسترده مردم در اين دوره از انتخابات، مواضع خود را تغيير دهند و با تغيير رفتار و رويكرد، مواضعي اصولي تر در قبال جمهوري اسلامي ايران از خود بروز دهند.

سردار مقدم‌فر خاطرنشان کرد: نظام سلطه كه آمريكا در رأس آن قرار دارد پس از حضور ميليوني مردم ايران در پاي صندوق‌هاي رأي با قدرتي فوق العاده و انسجام و وحدت مردم مواجه شد كه اين قدرت نرم ايران، آنها را به تغيير رفتار در برابر جمهوري اسلامي ايران وادار خواهد كرد که اين حداقل ثمره حضور مردم در انتخابات است./

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.