شنبه 14 دی 1392 | 13:13
وقتی خروش مردم انقلابی ایران طومار فتنه را در هم پیچید
وقتی خروش مردم انقلابی ایران طومار فتنه را در هم پیچید

 

 

 

 

 

به گزارش " بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت": پس از نصایح مقام معظم رهبری در نماز جمعهٔ ۲۹ خردادماه ۱۳۸۸ مدعیان تقلب به جای بازگشت به قانون، گستاخانه اغتشاش و نا‌امنی را در روز۳۰ خرداد گسترش دادند و بار دیگر، حوادث سال ۱۳۶۰ را به تلخی تمام برای مردم تکرار کردند.

ضد انقلاب با هماهنگی عده‌ای فریب‌خورده و افراد احساسی در کنار اقدامات تخریبی خود، دست به اجرای پروژه شهید سازی همانند اقدامات سازمان منافقین در سال‌های ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ زد. فتنه گران، در ادامهٔ این پروژه با قتل مشکوک "ندا آقا سلطان" توپ را به درون زمین نیروهای امنیتی انداختند و بسیج را به عنوان قاتل وی معرفی کردند.

این اقدامات در شرایطی در رسانه‌های بیگانه بازتاب می‌یافت که تعدادی از نیروی بسیجی، پاسدار و امنیتی به خاطر آشوب‌های قانون گریزان در میان سکوت کامل رسانه‌ای به شهادت رسیدند و رسانه‌های متعلق به بیگانگان تنها به مظلوم نمایی برای فتنه گران پرداختند.

خوش خدمتی‌های فتنه گران به اربابان آمریکایی خود از سوی رئیس جمهور آمریکا نادیده انگاشته نشد و اوباما مزد آنان را با حمایت رسانه‌ای و حتی مستقیم پرداخت. همین حمایت‌های آشکار دشمنان قسم خوردهٔ نظام سبب هوشیاری هرچه بیشتر ملت آگاه ایران شد.

رئیس جمهور آمریکا از اقدامات تخریبی فتنه گران حمایت کرد و حتی برای ابراز حمایت خود از فتنه گران، شخصا از برخی کاندیدا‌های ریاست جمهوری  نام برد و اعلام کرد که به هر قیمتی از آنها حمایت خواهد کرد.

سردمداران جانی رژیم اشغالگر قدس نیز از جمله مشوقان فتنه گران بودند و ابراز امیدواری کردند که اینگونه اقدامات، زمینهٔ سقوط نظام جمهوری اسلامی را فراهم کند.

فتنه‌گران در گام بعدی، شعارهای اصیل انقلاب را به سخره گرفتند و اقدام به طرح شعارهای فریبنده و مطابق میل غربی‌ها کردند. شعارهای "استقلال، آزادی جمهوری اسلامی، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" به شعارهای "استقلال، آزادی جمهوری ایرانی، مرگ بر روسیه، مرگ بر چین و نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران" تبدیل شد.

سر دادن این شعارهای انحرافی، از سخنان و برنامه‌های انتخاباتی یکی از کاندیدا‌ها که نسبت به حضور معنوی جمهوری اسلامی در سوریه، لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین اعتراض کرده بود، خط داده شد.

گام بعدی مستکبران و ایادی داخلی آنان، کمرنگ جلوه دادن برنامه‌ها و راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، در روز سیزدهم آبان ماه بود. ضد انقلاب، همچنان با تداوم عملیات تخریبی، نیروهای انقلابی را درگیر کردند تا بدینوسیله بتوانند خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانهٔ پشتیبان خود ایجاد کنند که این اقدام نیز نتوانست در عزم مردم انقلابی خللی ایجاد کند.

فتنه‌گران در شانزدهم آذرماه(روز دانشجو) سعی کردند با اهانت به عکس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فضای دانشگاه‌ها را متشنج کنند و بار دیگر همانند سال ۱۳۵۸ دانشگاه‌ها را به اتاق جنگ مبدل سازند و طرفداران احزاب سیاسی درون نظام را به جان یکدیگر بیاندازند که با هوشیاری جوانان انقلابی و نیروهای امنیتی، این توطئه نیز خنثی شد.

فتنه‌گران با فراخوان عوامل خود اقدام به برنامه ریزی و سازماندهی خیابانی برای انجام توطئه‌ای شوم در ایام عزاداری حضرت أبا عبد الله الحسین(ع) کردند. این فراخوان و سازماندهی خیابانی به قصد اجرای آخرین مرحلهٔ عملیات براندازی تدارک دیده شده بود.

طراحان این عملیات براندازانه در قرارگاه‌های تاکتیکی خود که برخی سفارتخانه‌های اتحادیهٔ اروپا و به خصوص انگلستان از جهات سخت افزاری و نرم افزاری آن‌ها را پشتیبانی می‌کرد، احساس کردند که با اقدامات اجرا شده، زمینهٔ بر اندازی فراهم آمده و با یک خیز می‌توان قدرت را در دست گرفت.

ایادی داخلی استکبار جهانی و فریب‌خوردگان جاهلشان با توهین به امام حسین(ع) با دست خود زمینهٔ سقوطشان را فراهم کردند. طراحان فتنه طی توطئه‌ای هماهنگ، به ایادی خود دستور دادند که در روز عاشورا، به خیابان‌ها بریزند و به عزاداران امام حسین(ع) توهین کنند. 

فتنه‌‌گران خیال می‌کردند که مردم دیگر به حمایت از نظام جمهوری اسلامی که نماد دین‌گرایی در میان تمام کشورهای دنیاست، نخواهند پرداخت؛ غافل از اینکه دین با رگ و پی مردم آمیخته است. توهین به عزای امام حسین(ع) سبب خروش مردم انقلابی ایران در روز نهم دیماه ۱۳۸۸ شد و ضد انقلاب تمام نقشه‌های خود را نقش بر آب یافت.

منبع : خبرگزاری دفاع مقدس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
CAPTCHA
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.